Åben båd lørdag den 28. august

Husk at det er på lørdag den 28. august kl. 13.00-16.00 at Aarhus Strandjagtforening og Aarhus Strandjægernes Motorbådsklub er værter for et ’Åbent båd’ arrangement. Her kan du på nært hold se forskellige havjagtbåde og det vil også være muligt at komme ombord på nogle af bådene. Er du nysgerrig på at vide om strand-og havjagt er noget for dig, så vil der være mulighed at snakke med erfarne jægere og dermed blive klogere på de fantastiske oplevelser der findes inden for for strand -og havjagt.

Foreningen afholder fælles havjagtture til efteråret/vinter. Er det noget du kunne tænke dig at deltage i, så mød op og hør om mulighederne for at få en plads i en af bådene.

Foreningen tænder grillen og byder på pølser/brød og drikkevarer.

Aktiviter for børn: Det vil være muligt at prøve krabbefiskeri, ‘Gæt en fugl’ konkurrence hvor der blandt deltagerne trækkes lod om en fiskestang til børn.

Arrangementet finder sted ved ‘jagtbroen’ som findes på Fiskerikajen i Aarhus Lystbådehavn. Nærmeste adresse er Fiskerikajen 22, 8000 Aarhus C.

Arrangementet er gratis.

Alle er velkomne – både medlemmer og ikke-medlemmer.

Med venlige hilsner

Aarhus Strandjagtforening og Aarhus Strandjægernes Motorbådsklub