Nyhedsbrev Aarhus Strandjagtforening

Foreningsbåd til service

På tirsdag 30. maj skal vores foreningsbåd til det årlige servicetjek og vil derfor ikke være tilgængelig en uges tid.

Husk at foreningsbåden også er velgnet til små ture her om sommeren- både fisketure og småture.

Hvis du ønsker at blive bådmedlem så skriv til vores kasserer Kasper på kasserer@aarhusstrandjagtforening.dk

Bundmaling og gennemgang af båden i weekenden 1.-2. juli

I weekenden 1. og 2. juli tager vi båden op, hvor den bliver rengjort og får en ny omgang bundmaling. Vi tjekker også om der er mangler og andre småting der skal ordnes.

Det kan være at vi allerede tager båden om fredag 30. juni og vasker den ren, så den er tør til at blive malet lørdag. Vi skal nok melde det præcise tidspunkt ud når vi nærmer os, men sæt meget gerne kryds i kalenderen, hvis du gerne vil give en hånd med. Indtil videre er vi tre der kommer, men det kunne være fint at være et par stykker mere.

Send mig en mail hvis du er frisk på at give en hånd med en af dagene eller begge dage. Det skal nok blive hyggeligt.

Skydebanen i Elev

Hvis du gerne vil træne dine skydefærdigheder, så er der flere fra foreningen som mødes de fleste onsdage er at finde på skydebanen i Elev.

Banen har følgende åbningstider hen over sommeren

Maj – Juli: Onsdage 18.00 – 21.00

August: Onsdage 17.00 – 20.00

September: Lørdage 11.00 – 16.00

Tag fat i Bo på tlf 20 49 89 99 eller Søren på tlf  61713544, hvis du har lyst til at høre mere.

Du kan også se mere på hjemmesiden Aarhus Flugtskytte-Klub (aafk.dk)

Husk at der også findes skydebanen i Skibby, hvis du ønsker at træne med din riffel

Åben båd 19. august sammen med Aarhusstrandjægernes Motorbådsklub

Igen i år afholder vi Åben båd. Sæt kryds i kalenderen. Nærmere info følger.

Foodfestival i Aarhus 1.-3. september

Igen i år afholdes der Foodfestival på Tangkrogen og Danmarks Jægerforbund vil igen være repræsenteret med en stand. Festivalen afholdes fra fredag til søndag og har du lyst til at give et nap med en af dagene, så skriv til Ole Madsen på email: olelyngdrupmadsen@hotmail.com

Der er mulighed for at være med på en 3 timers vagt eller 6 timers vagt. Man skal nok få grundig instruktion. Det er sjovt at være med til og sidste år var der stort besøg ved DJ’s stand.

/Bestyrelsen i ASJ